Alles over
Uw Dier
Webshopbestellingen retourneren & annuleren
Hieronder leest u wat u kunt doen als u uw bestelling wilt retourneren of wilt annuleren.
-
Kan ik een bestelling annuleren?
Om zo snel mogelijk te leveren, nemen wij uw bestelling onmiddelijk in behandeling. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u uw order annuleren. Dit doet u via het contactformulier of door contact met ons op te nemen op het telefoonnummer 0523 266 066. Wij zullen dan het bedrag terug storten op uw rekening.
-
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
Als uw bestelling wordt afgeleverd, dient u samen met onze koerier uw bestelling na te kijken. Mocht er per abuis toch iets mis gaan, dan dient u contact met ons op te nemen via ons contactformulier of telefonisch via 0523 266 066.
-
Ik wil graag een product retour sturen. Wat moet ik doen?
Stap 1: Meld uw bestelling als retour aan. Ga naar Mijn Dierenkliniek > Bestellingen en klik op de button "Retour aanmelden". Kies het juiste aantal en de wijze van retourneren, en klik op "Zending aanmaken".
Stap 2: Maak indien u met DHL uw bestelling heeft ontvangen een retourlabel aan. Hiermee kunt u uw bestelling afleveren op een DHL servicepunt.
Heeft u vragen of loopt u tegen problemen aan?
Neem dan gerust contact met ons op via info@dkv.nl of 0523 266 066.