default

Alles over

Uw Dier

Veel gestelde vragen

Hieronder vind u de veel gestelde vragen wat betreft de webshop. Klik op een vraag en het antwoord komt onder de vraag tevoorschijn. Staat uw vraag er niet tussen? Klik dan hier om contact met ons op te nemen!

  • Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?

    Als u niet tevreden bent over uw product of over de levering van uw bestelling, dan kunt u dit aangeven via ons contactformulier. Wij trachten er naar om uw klacht binnen 14 dagen te behandelen.

  • Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze bezorgd?

    Zodra u een bestelling plaatst, wordt deze zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wanneer u in het weekend of op feestdagen bestelt, wordt uw bestelling op de eerst volgende werkdag in behandeling genomen. Normaliter neemt een bestelling 1-4 dagen in beslag.

    Het is mogelijk dat het product bij ons niet op voorraad is. Hierdoor is het mogelijk dat uw bestelling vertraging oploopt. Mochten er leveringsproblemen zijn bij onze leverancier, dan nemen wij contact met u op voor een oplossing.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Tot 50,- zijn de verzendkosten 5,-. Vanaf 50,- zijn de verzendkosten gratis. Als u kiest voor afhalen worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?

    Als u uw bestelling en betaling hebt afgerond, ontvangt u per email een bevestiging van uw bestelling met de factuur. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u opgegeven emailadres niet correct. Neem in beide gevallen contact met ons op via ons contactformulier of via het telefoonnummer 0523 266 066.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    U kunt tijdens het bestellen aangeven of u uw bestelling wilt laten bezorgen of zelf op wilt halen bij één van onze vestigingen in Nederland. Zodra u een e-mail ontvangt dat uw bestelling gereed is, kunt u deze ophalen in Hardenberg (Heemserveen) en Dedemsvaart.

  • Als ik meerdere bestellingen op dezelfde dag plaats, betaal ik dan ook meerdere keren verzendkosten?

    Per bestelling betaalt u eventueel verzendkosten, afhankelijk van het totaalbedrag van uw bestelling. Elke bestelling zal ook apart verzonden worden.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?

    Als u bestelt via de webshop, dan kunt u betalen via iDeal. iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. Betalen met iDEAL is het betalen van uw internet aankopen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken.

    Op onze website kunt u eenvoudig producten voor uw dier bestellen. Alle prijzen zijn inclusief BTW. In vier overzichtelijke stappen wordt u door het bestelproces heen geleid. Heeft u problemen of vragen bij het plaatsen van de bestelling, dan kunt u contact opnemen via ons contactformulier.

    Bestelt u het telefonisch bij de Dierenkliniek en komt u het in de winkel ophalen*? Dan heeft u de mogelijkheid contant te betalen of via de pin.

    *Prijzen kunnen verschillen in de webshop en in de winkel. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.

  • Ik kan niet betalen via de webshop. Wat nu?

    Het kans eens voorkomen dat er zich een betalingsstoring voordoet. Geef dit aan ons door via de telefoon of mail en geef aan waar precies het fout ging bij de bestelling. U kunt ook controleren of iDeal een storing ondervindt via ideal-status.nl.